Super Bowl 2013 do późna wczoraj, a dziś jak zombi wyglądam


Super Bowl baby.

Yo Ziomy i Ziomalki

Jestem dziś bardzo zajechany, jak by mnie metro w Londynie przejechało.

Wszystko za sprawą nocnych sportowych wydarzeń. Super Bowl 2013oglądałem do rana. Nie ma co, w stanach to się wszystko rozgrywa z wielką pompą. 

Tutaj w Anglii jak wiecie mają fioła na punkcie rugby. W USA jest jest liga NFL, która chyba popularnością jest na równi z NBA.

Cała impreza rozgrywała się w Nowym Orleanie,a wygrała drużyna Baltimore Ravens. 
Były fajne występy.
"America the Beautiful" zaśpiewała  Jeniifer Hudson, to ta laska która wygrała amerykańskiego Idola.   W pewnym momencie nastapiła awaria prądu hehe.

 Oglądałem i podobało mi się, a przyznam się że zasad zabardzo nie kumam. Jednak fajnie patrzeć jak się napierdalają czarnuchy na boisku.

Nie wiem o której się kładłem spać, przez tą awarię prądu, wszystko się przedłużyło o ponad 30 minut. Ja wolę amerykański football niż angielskie rugby, chociaż zwolennicy rugby mówią, że to prawdziwy sport, bo bez ochraniaczy.

Dziś bez kawy i tanich energetyków z Tesco nie wytrzymam. Yo!

Brak komentarzy: