Hajs na Wyspach



To zacznę od £££Kasy£££ bo zawsze mi jej brakuje. Jak to ziomy zawsze trzeba kombinować żeby hajs był na bieżąco. Temat szeroki jak rzeka Missisipi....damn! $$$ od zawsze pokazywany w rap świecie w USA dotarł też do Europy już jakiś czas temu. Mam swoje zdanie na problemy związane z przekazem w dzisiejszym i oldschoolowym rapie(którego szczerze jestem fanem od lat) Wszędzie przewija się motyw $$$. 
Teraz podzielę się moimi perełkami-Raperzy z różnych krajów w Bounce rapie tematyka o kasiorze głównie hehehe odpalcie z volume max....:

BG JUVENILE BIRDMAN & LIL WAYNE BLING BLING

50 cent straight to the bank 

ODB-baby i got your money R.I.P OLD Rirthy B


 
Tu myślę że powinien się pojawić Notorious BIG....no i jest:


 Tutaj Angielski przekaz ££££ zamiast $$$ kto ma wiedziec ten wie:



Dobra to tak na rozgrzewkę żeby rozkręcić się w moim wątku. Da się poczuć zapach dolara sluchając ten rap co?No mówiąc o  zapachu siana to zapewne lubicie poczuć dzień wypłaty w UK-u.
Ja odbieram co piątek mój żołd w fabryce i Piatek to mój ulubiony dzień hehehe. THANK'S GOD IS FRIDAY... znane nam powiedzenie z filmu 
 
To jest klasyk filmów HH ale o tematach filmowych będzie kolejny post.

Nieskończony temat dyskusji Polonii w Wielkiej Brytani to ile zarabiasz,gdzie pracujesz,przetłumacz mi papiery,jak wysyłasz hajs do kraju i benefity....aaaaaj. AAA i jeszcze gdzie można wziąść komorę na abonament z wyjebki:) 

Jak najbardziej spróbuje  trochę naklepać o tym przy okazji. Nie jestem mega websterem z języka ang. ale rozumiem wystarczająco żeby wiedzieć co i jak temu i tamtemu . 
Podbił do mnie ziom w pracy z prośbą o przetłumaczenie papierów do Home office i z benefitami bo wspólnie ze swoją drugą połową się ubiegali o dofinansowania. Czy pomogłem?? Oczywiście, że tak lecz gdy zaczęło się to przeradzać w kolejki ludzi Zombie pod moją bryką na parkingu pod ASDĄ powiedziałem BASTA!!!!
Dasz palec to wezmą ci całą rękę,tak właśnie jest z polaczkami, kurde mowię sobie gdzie jest granica?
Większość z Was zna z autopsji takie akcje więc przejdę dalej.
Haj Hajs Hajs czyli 3H
 
Kasy jak na lekarstwo a jak już jest ciepło w portfelu to z głową trzeba zarządzać....nie wszystko można kupić,bo nie wszystko ma  cenę,wiem o czym mówię nie jestem q....a  biznesmenem.posłuchaj
Życie płynie na dzielnicy swoim tempem,mam dużo znajomków i ziomków,są ci którym można coś powiedzieć,pochwalić się czymś i ogolnie miło spędzić czas ale są i zamuleni zamuszczeni pracoholicy którzy krecą duuuuży hajs na wszystkim  co im w ręce wpadnie po legal biznes na drugs dlirce kończąc.
Co robią z kasą nasi współobywatele? Już Wam tłumaczę.
Odkładanie w skarpetę : Czy jeszcze to robicie?hehehe chyba mało kto jeszcze trzyma funciory w szafie lub przysłowiowej skarpecie.
Sam robiłem tak na początku i dało radę ale pot na czole się pojawiał gdy mieszkanie wynajmowałem  z paroma ludźmi - nie ma co, ufać nie można każdemu...Watch your back mate!...
Wysyłka kasy przez kurierów od paczek lub przez zaufanego kogoś: Jak najbardziej jest to metoda którą można stosować ale są i zagrożenia, jak macie kogoś kto Wam weźmie mamonę to ok,znam kolesia który regularnie wysyła przez inne osoby albo kuriera od paczek do Polski. Wysyłał i po 3000 Pounds nawet! mega hardcore jak dla mnie.
Tu znalazłem firmy co paczki biorą i możecie popytać sami są wypróbowane przez znajomków: taniapaczka.co.uk i paczkidopolski.co.uk
paczki do pl
paczki

Przekazy pieniężne - najsilniej rozwinięta metoda wysyłania szmalu do kraju: W dzisiejszych pokręconych i zinformatyzowancyh czasach to największy kawałek tortu do ugryzienia przez brain-niaków w garniturach z Men in Black na Wyspach.
Tanie przelewy do Polski z UK i transfery między bankowe zna większość z nas emigrantów ziomów i ziomalek.
Jest sporo tego na rynku i gdziekolwiek się nie ruszysz to jesteś generalnie świadomie lub też nie bombardowany ofertami różnych firm. Spokojnie blokerski  z UK-landu. Let me tell you about it....

Zanim zdecydujesz się posłąć ciężko zarobiony hajs do domu Mamie na leki czy bratu na nowego kompa, posprawdzaj co i jak bo kusza....kuszą i będą kusić.
 Ja spędziłem trochę czasu i zrobiłem rekonesans w temacie. Co się okazuje to że jest naprawdę sporo firm, a czym się kierować w wyborze? Kilkoma czynnikami ....kurde jakie ja słowa tu używam jakbym skończył jakąś mądrą szkołę biznesową, nic bardziej mylnego bo Zespół Szkół Zawodowych w Raciborzu:)

Odwiedzić należy porównywarkę kurs funta tak to się nazywa i tam zamiast szukać po stronach macie od razu zestawienie po jakim kursie  i jakich opłatach wyślecie. To jakby jedna rzecz, potem co trzeba mięć na uwadze to jaki czas kasa leci to kraju, bo są i takie co w 10 minut dojdą. 
Można zrobić przelewy do Polski i odebrać kasę w banku albo na poczcie. Ogólnie dużo opcji, ja stosuję jedną firmę i nie zagłębiam się za dużo-ma być tanio i szybko ziommmm! Z tych najlepszych wybrałbym  Sami Swoi , Minutka.co.uk.Wszystko macie w porównywarce przelewydopolski.pl

£££££Coś dla DJ-ów:£££££
Za kasę jaką tu zarabiam bezproblemu kupilem sobie 2 mixery mp3. Zachęcam Was do amatorskiego grania bo sam widzę po sobie że świetna zabawa.Mam Hercules mk2 i Numark mixtrack pro, jak zobaczę że wy lubicie bloga to dodam swoje wypociny.


Dobra dość już bo mnie łapa boli od pisania,co jeszcze z kasą powiązane jest w Anglii to ubrania odjazdowe i bling bling. O tym muszę się szerzej rozpisać ale łapa mnie już boli,więc C.D.N
Jak już mi zostanie parę talarów to ubieram się tutaj mega odjazdowa strona.



Hip hop w nazwisku i na pysku











18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Masz jaja. Hajs to to po co tu jestesmy,no w sumie na poczatku tak bylo. Teraz juz sie zrobily polskie ghetta jak w USA. Birmingham,Liverpool, Edi czy Londyn.wszedzie polish ghetto. Ja bylem tak sparalizowany jak mialem wyslac hajs do domu ze masakra. Teraz loozik, wysylam raz w miesiacu moje funciory. Znam Minutke, ale nie uzywalem tego. W polskim sklepie wysylam przez sami swoi.

Anonimowy pisze...

Tak jest hajs plynie do polski, a my wkoncu napedzamy ta gospodarke. Pierdolic sytem jaki by by nie byl. Wroce dopiero jak kurs funta bedzie ponizej 2 zl chyba. Narazie frajerzy wrrrr.

Anonimowy pisze...

To chyba sie nie stanie ziom. funt zawsze bedzie stal lepiej niz PLN-y. Ja zaduzo nie odkladam, ale zyje sobie dobrze i nie odmawiam sobie. Haj i hajs to lubie w UK. kraj zmienia wiare na maxa, w Polsce nigdy mnie nie bylo stac kupowac orginalna muze a tu tak,kupuje i sciagam za tanioche rap. Hip Hop never stop.! Yo dla kumatych

Anonimowy pisze...

Zachlysnoles sie koles ta anglia widze, jeszcze ci przejdzie, mi przeszlo. Nazbieram hajsu do wora i spadam z rasistowskiego pastwiska hindusow.

Anonimowy pisze...

Moja Matka wysyla kase do chaty z Sami Swoi przekazy pieniezne.

Anonimowy pisze...

Sami swoi znam z Hemp Gru :-) prosto z ulicy wiesci.

Anonimowy pisze...

Zakopac funciki głęboko pod ziemią i żyć na hińskich zupkach przez rok czy dwa, potem wykopać i do Polandii na blokach świecić mamoną... tak ja bym zrbił wiem zaduzo sie wkręciłem. I will never come back to the ghetto.

Anonimowy pisze...

Nie daje rady odkladac tyle jak inne polaczki, wciaz slysze ile to hajsu do domu wysylaja, jak juz mam cos na boku zeby przelac to uzywam tej minutki. Wszystko gra i jestem zadowolony. Moze napiszesz tez o graffiti na blogu, mam kilka wrzutow jak co. Strzalka

Anonimowy pisze...

Ej ziom sprawdz jak w sekunde przelać pieniądze do ziomów za darmo
http://www.youtube.com/watch?v=KJXK120YuVY

Anonimowy pisze...

Kupowalem cos z allegro i nie mialem innej opcji jak przelewem.Nie znam sie na tym kompletnie i nie mam nigdzie konta etc. Kumpel mi zaplacil i tez mial konto na tej minetce :) Minutce wiec chyba dobrze jest. 1.90 mnie kosztowało ino. Polecam Wam Przelewy do Polski

Anonimowy pisze...

na Minetce? ej szaleje na minecie i mam hajs przeciez. Rap Pana Japy rap... Przelewy, transfery i rózne bajery, kreci sie mamona do jasnej cholery. Joł

Anonimowy pisze...

Dobry temat na rap kawalek, widze eheh,transfery, bajery rap nowej Ery. Mozna o wszystkim rapowac nawet o przelewach zajebiscie ziom. Proponuje zeby kazdy dawal jakis wers,moze powstanie jakis kawalek a firmy beda placic nam gruube funty!

Anonimowy pisze...

Idę za waszym tropem: Yo Yo daj mi ten bit...to nie jest przelew ,ja nie mam nic. Do Polski robię transfery, to mój rap szczery, zagryzam zęby i pcham się za rap stery. Funty do Polski i finansjera, popatrz na konto - już cię brak hajsu zżera....

Anonimowy pisze...

Zapraszam do finansowej karuzeli. Przelewy do Polski - wyciagnij wnioski. Pierdol te same spółgłoski jestem jak Pan Włodyjoski. :)

Anonimowy pisze...

Slucham rapu juz chyba 3 lata, kiedys bylo tylko tehno. Dołączam sie do waszej rap dyskusji o przelewaniu PIENIEDZY, wiec odrazu nie dissujcie mnie dobra;)....TIK TAK TO ZWYKLY RAP TAK, FUNT KOLEJNY DO KRAJU PRZELEWAM JA, KIEDY MUZA GRA, JA WCIAZ OBLICZAM ZYSKI BRAT- TAK TAK TYLKO BANKNOTY LICZE, RAP CWICZE I WYSYLAM TO CZEGO DZIS NIE POLICZE BO GWIAZDA JEST JEDNA I ORZEL W KORONIE A TY PATRZ MI NA RECE I MOW ZE POLAK NIE ZLODZIEJ IANGLIA NIE UTOPIA---TERAZ LECZY MNIE TYLKO KONOPIA...YO ( pozdrawiam Klaus z Wycombe)

Anonimowy pisze...

Piszesz ze wysylasz przez Minutkę,a sprawdz jeszcze sobie te tanie przelewy do Polski o wiele wyzszy kurs niz w Minutce. Yo Kacper

Anonimowy pisze...

Jak mam wysłać do chaty kasę gdy nie ma po co wracac. Lepiej wsztystko przepier..... i chociaz wiem ze prawie 5:1 na górkę.

Anonimowy pisze...

Przesyłam pieniądze przez firmę funcik.co.uk kurs wymiany jest wysoki, wyższy niż Minutce, nie potrafię rapować więc tego nie zarymuje ale dobrze sie w tym czuje:)