Moi Bogowie RAP-u w zasięgu ręki. Rap Mayhem Festival w Londynie

Yo!
Przeglądam sobie neta jak co rano przy kawce i małym... co nie co i mało co mi kopara nie opadnie!!!

WOOOOOW ale numer Vinnie Paz czyli Jedi Mind Tricks w Londynie razem  ILL Billem, Pharoahe Monch i resztą  smietanki undergrandowego Rapu. Super koncert się zapowiada. Zaraz zacznę szukać głębiej, może jakaś gazeta polonijna w UK daje w promo free tickets. Puki co jesli ktoś zainteresowany jest tym wydarzeniem, a sądzę, że warto to bilety są do nabycia drogą kupna lub przelewem na tej stronie hip hop w UK
Bardzo lubię Jedi, a nowy album Vinniego Paz(God of Seregati) to dla mnie prawdziwy kunszt muzyki hip hop. Sa to prawdziwe klimaty, które znam od lat i powiem Wam, że bardzo chciałbym być na tym koncercie. Moje najlepsze koncerty na których byłem to  puki co B-Real i Psycho Realm w Warszawie i 50 Cent w Birmingham, ale o tym skrobnę coś innym razem.
Impreza "Rap Mayhem Festival" o której mowa odbywać się będzie 30 Listopada w "The Forum"
 Highgate RD, Kentish Town,  LondynNW5 1JYGB
  
Rap Mayhem Festival



Bilety są po 25 funtów więc całkiem przyzwoita cena. Kto się wybiera???


Jedi Mind Tricks koncert w Londynie


1 komentarz:

Anonimowy pisze...

lubie ich w huj,a jest gdzies jakas wzmianka na youtubasie? szukam i nie widze.Vinnie Paz dodal mnie do Fejsa i sie mega podjaralem. Dobry blog