Merry Christmas motherf....

Friday after next

Yo Yo ho ho ho...no sie porobiło ziomale czas pędzi jak Felix ze spadochronem a my mamy dziś Mikołajki.
Trochę chciałem się nakręcić na czas oczekiwania Pańskiego a jak zrobić to lepiej niż obejrzeć jakiś dobry film.
Nie znam lepszego filmu w temacie rap-komedi niż saga o przygodach Craiga i Day Day'a lub Smokiego w 1 cześci "FRIDAY" dokładnie wspólnie z kilkoma ziomblami odkopałem, zdmuchnąłem kurz z plyty i sie zaczęło. Ogłądaliśmy dziś FRIDAY AFTER NEXT czyli Kolejny Piatek. Jest to 3 część filmu gdzie główną rolę gra Ice Cube oraz Mike Epps jako Day Day.
Fajna komedia, polecam wszystkim fanom dobrej komedi o kolesiach co mają wszystko w dupie i mega dobrze się bawią. Soundtrack z filmu jest rewelacja tak przy okazji. Holla to my boyyzzz.

Jeśli nie oglądaliście poprzednich części to zachęcam obejrzyjcie je najpierw, sam ogladałem Friday grubo ponad 20 razy bo jest to mój ulubiony film.

Serwus...aaa jakbym był zajęty i nie pisał nic więcej to Zdrowych i hip-hopowych Świąt życzę Wam ziomy i ziomalki....
Yoooooł

Brak komentarzy: