Paluch w Glasgow 18 Stycznia 2013

Yo!
O tym wydarzeniu nie sposób zapomnieć i nie wspomnieć. Musze to dodać na blogu, ponieważ jestem fanem twórczości Palucha. Ostatnia jego plyta "NIEBO" to istny majstersztyk dla mnie. Dobrze, że odwiedzi znów Unigted Kingdom. Zapraszam Was serdecznie na to wydarzenie do Szkocji . Koncert odbędzie sięw Glasgow 18 stycznia 2013 w Barrowlands, 244 Gallowgate, G4 0TT Glasgow

hip hop w Szkocji 2013


Osobiście mogę tylko żalować, że nei będzie mnie w Glasgow w tym czasie, a Wy Szkoci PL dawajcie na koncert i piszcie jak było( zdjęcia też mile widziane)
Mam coś na otarcie łez ulubiony mój kawałek Paluszka hehehe...Bounce babyb...Bounce....TRUE SCHOOL ZIOM...
koncert Palucha
Paluch Paluch koncert w Glasgow

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Paluch sie wyróżnia jak plomba na Jezycach. Co to znaczy ktos wie?